Founding partner: Nilsson communicatiekunstenaars

Als Zeeuws reclame- en communicatiebureau, met klanten binnen en buiten Zeeland, levert Nilsson graag een actieve bijdrage aan mooie initiatieven en events in de regio. Sinds 2011 al actief betrokken bij Film by the Sea, en ook nu een van de founding partners bij de finish van de 2de etappe van de Tour de France in Zeeland.

Nilsson ontwikkelde het logo en de projectstijl van Arrivée Zélande. Daarnaast realiseerde Nilsson de website tourdefranceinzeeland.nl, waar alle informatie over de aankomst van de tour in Zeeland te vinden is. En juist die combinatie tussen het creëren van merken en het creëren van on- en offline middelen is ons op het lijf geschreven: cross-mediaal werken om een verhaal optimaal aan de doelgroep te vertellen.

De kunst van goed communiceren is het bereiken van de juiste mensen, op het juiste moment met het juiste effect. En dat is een hele toer... Goed doordacht te werk gaan en je creativiteit de vrije loop laten typeert Nilsson. Strategie en creatie zijn namelijk de elementen voor effectieve communicatie.

De 18 gedreven communicatiekunstenaars van Nilsson hebben ieder een eigen specialisme dat hij of zij inzet om communicatie elke keer tot een kunst te verheffen. Zowel online als offline, perfect op elkaar afgestemd. Dat alles met een gezonde Zeeuwse no-nonsense mentaliteit, en met passie voor doelgerichte communicatie.

Wij zijn Nilsson, communicatiekunstenaars.

Merken – concept – online – strategie – campagnes

Meer informatie op: https://www.nilsson.nl/